Post by doelimifootsi on Feb 10, 2022 19:28:22 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ AirAttack 2 - WW2 Airplanes Shooter ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ AirAttack 2 - WW2 Airplanes Shooter IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheats glitch primogems ▞▞▞
▞▞▞ AirAttack 2 - WW2 Airplanes Shooter 2022 version ▞▞▞
Zeer aangenaam. Er is veel werk in gestoken, samen met veel fantasie. Zou het aanraden
Het is te kort!!!! Meer missies nodig. Misschien zou een verhaallijn het interessanter maken. Maar echt mooie graphics
Urista bakery, Quartier libre parma via cavedagni, Dizi ve ...
Stopt en sluit dan geforceerd bij het bekijken en gebruiken van de spitfire en het spookvliegtuig. Mijn telefoon is een LG F160K. Het werkt voor sommige andere vliegtuigen vrij goed, behalve voor die 2. Hierdoor kon ik sommige missies niet voltooien. Repareer het en werk de app bij, want ik ben dol op deze game.
Dit is een fantastisch spel waar veel zorg en moeite in is gestoken. De betaaloptie voor dubbele beloningen en geen advertenties is van grote waarde gezien hoe goed het spel is. Ze hebben het eigenlijk net bijgewerkt en het is overwegend positief, behalve het automatisch ophalen van items. Vroeger was het een strategische beslissing over wanneer je moest vliegen om sterren en geld te vangen, of tijd om je gezondheid aan te vullen. Voor de rest een geweldige update en meer inhoud voor een toch al fantastische game.
Mooi hoor
Castle Fusion Idle Clicker Jocuri obișnuite xriq
Dit spel is zo saai
Ik heb 4 keer betaald om zilverbaren te krijgen, wat 80 baren betekent, maar ik heb maar 40 baren gekregen
Oorlogsvleugels zullen moeilijk te verslaan zijn, maar laten we eens kijken
Cgc
Leuke app, je blijft terugkomen voor meer.
Niet slecht, alleen moeilijk te vuren en te bombarderen
Het is een redelijk goed spel, maar de tutorial laat VEEL te wensen over... De graphics zijn best cool, veel details zeker...
Wapens waren zo zwak dat ze de hele ervaring verpesten.
goed
Was dol op dit spel! Graphics zijn verbluffend. Games zijn uitdagend. Eindelijk bereikte het het einde en vocht tegen de robot. Ik heb het niet eerst verslagen en ging later terug in het spel en het was gereset en stuurde me terug naar niveau 7 en sloot me buiten alle anderen. Erg frustrerend!!
Gameplay is snel en furieus. Ik zou liever een joystick hebben dan je vliegtuig over het scherm te slepen. Omdat je niet altijd kunt zien waar je op fotografeert of waar je bent op het scherm. Fix en plaats een joystick of geef een optie voor Joystick
Ik heb meer niveaus nodig, zoals de koude oorlog en nieuwe vliegtuigen geven me de eerste luchtaanval terug
Ik verzoek de ontwikkelaars om alsjeblieft meer missies binnen te halen. Het is in alle opzichten een van de beste games in de Google Play Store. ☆ Geweldige graphics ☆ Geweldig geluidseffect ☆ Geweldige algehele ervaring
De geluidseffecten en muziek zijn goed, het is gewoon logisch hoe een vliegtuig zo langzaam vliegt???
Geweldig spel. Gratis te spelen, redelijk aantal advertenties (je hoeft alleen advertenties te bekijken als je dat wilt om de beloning voor het winnen te verdubbelen), geweldige graphics. Het werd een beetje te moeilijk voor mij over niveau 16 - er zijn krachtigere vliegtuigen nodig om te concurreren
Moeilijk te bespelen
Graphics en geluid zijn geweldig. Ik wou dat er meer vliegtuigen en meer wapenkeuzes waren. Ik heb ook bijna al mijn wapens geüpgraded, dus ik weet niet zeker waar de reden voor het verzamelen van de Ignots voor is.
️
Grafische weergave in het spel is geweldig
Sorry geen ondersteuning
AirAttack 2:WW2 Airplanes Shooter is een videospel voor Arcade, Shooting en Singleplayer, ontwikkeld door Art In Games voor mobiele apparaten.
Verspilling van tijd en geld! Verdient geen ster!
Slechte. Gewoon slecht allround. Vreselijke graphics, vreselijke gameplay. Voorkomen.
Dit is echt een geweldig spel, maar... Het verdient meer dan 10 miljoen downloader.... Ik denk dat je geen advertenties van dit spel predikt... Waarom doe je dat niet??? Je moet het uiten..
echt interessant spel moet het proberen, ik denk dat het einde wat moeilijker moet zijn
Niets bijzonders, een soort Sky Force-game, traag en vast op bepaalde delen. Kan beter, maar is regelmatig middelmatig.
Niet indrukwekkend
Ik hou van dit spel. Het is echt een geweldig spel. De graphics zijn geweldig
Ik hou van het spel, maar er moeten meer niveaus zijn en ze moeten langer zijn. Veel te gemakkelijk te verslaan. Ik heb het binnen een paar uur verslagen. Voor de rest geweldig spel!
De bazen zijn overmeesterd
Zeer mooie game-advertenties kunnen worden overgeslagen zonder te wachten of op bonussen- het is een moeilijk spel omdat er geen trillingen zijn of iets anders, maar de gezondheid is behoorlijk stevig- Ik hou van bombardementen op gronddoelen- coole shooter-verschillen zoals staartschutter... Geweldige shooter!
Nadat je verslagen bent, is het gewoon niet meer zo leuk
Voeg dit spel alsjeblieft toe aan Android
NU IS DIT EEN LEUK SPEL IK HEB ABSOLUUT GEWELDIG VAN DIT SPEL 😍😍😎😎😆😆🏴🦂🦂
Niets nieuws, hetzelfde arcadespel uit de jaren 80. Ja, je kunt dingen vernietigen, maar je kunt geen level opnieuw spelen om gemiste doelen te krijgen. Voor een enorm spel had er meer van verwacht.
Geweldige sfeer, en de beelden zijn verbluffend!😳.
Geweldig spel, de besturing voelt realistischer aan dan andere vliegspellen. Het is gewoon een ander niveau.
Ik vind het spel erg leuk, maar de afmetingen van de vliegtuigen zijn kleiner dan ze moeten zijn. Dit punt maakt het spel onrealistisch. Kun je dit alsjeblieft oplossen, ik zal je dankbaar zijn.
Kan het extra bestand niet downloaden, waarom? Ik gebruik acer liquid z630
Thnx u. ik heb gespeeld en kan nog steeds niet stoppen, de beste app ooit voor mij
Niet lang updaten
Dit is flagrante hebzucht, maar je kunt vals spelen met behulp van de duidelijke gegevens over het spel en de bonusmissies, maar niet voor bars, alleen munten, maar het zal helpen als je moet aandringen.